Gott!

Jag gjorde den där teiyaki biffen (lr vad det hette) igår och det var faktiskt gott  :) Jag gjorde räkcoktailen också men man skulle blanda räkor, chili och mango mm. och jag tyckte inte det var gott med chili i men struntar man i den nästa gång så blir det nog gott =)  Igår kväll gjorde vi inte så mkt förns klockan 20 i 9 då Danne kom på att vi kunde gå på bio :p så vi åkte ner till stan och såg på Män som hatar kvinnor.. Alla har ju pratat om hur bra den är, jag tyckte att den var bra, men inte så bra som jag trodde den skulle vara när man hade hört alla andra prata om den..

Idag har vi börjat dagen med att tvätta :p Så får vi se vad som händer sen.. Jag tror att jag ska gå ut och gå iaf =) det är ju så fint väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0