Hatar!

Just nu känner jag mig lite hatisk, jag hatar Dannes j*vla dator som inte vill att jag ska kunna lägga upp några nya bilder någonstans, o jag hatar att min pojkvän är latast i hela Sverige, han skulle fixa internet till min dator i november, o säger att han ska det hela tiden men som vanligt händer det ingenting när han ska göra nått det e ju konstigt att man hellst ska behöva vara både kvinnan o mannen i det här förhållandet, synd bara att jag inte är så teknisk o att våra väggar e helt störda så att man inte ens kan spika upp en tavla själv utan måste använda nån jävla slagborr lr nått.. Så var det en sak till som irriterar mig, jag hade 2 fina små krukor en vit lite längre o 1 svart som var lite kortare med klängväxter i men danne tyckte att dom var i vägen och att dom var vissna så han kastade dom, och idag märkte jag att han har kastat krukorna också.. Jag blite lite trött ibland kan jag ju säga.. suck =( .............



Nu ska jag iaf åka ner till stan och möta Millan så ska vi ut o gå =)
Jag hade tänkt att pröva o laga Teriyaka biff sen med räkcoctail till förrätt, men just nu är jag inte på humör så får se om jag känner för det sen :p

Det var skönt att få ur sig lite iaf :)

Kommentarer
Postat av: Thess

killar säger jag bara :P men om vi ska spela bingolotto på söndag kanske jag kan be jonas fixa internet till dig ;)

2009-04-17 @ 21:31:16
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0