Helt slut

Uscha idag är jag helt slut vi har firat Danne som fyllde år igår =) 2 omgångar i söndags 1 gång i måndags och 2 gånger igår och jag och Danne har jobbat till kl 16 både måndag och tisdag. Så idag var det verkligen skönt att sluta kl 14 och kunna åka hem i lugn och ro och duscha och hinna laga mat =)  Jag har beställt en Ipod nano som jag väntar på så när jag kom hem idag så hade dom lämnat en lapp om att dom försökte att leverera den idag men att ingen var hemma.. Vad är det för jävla system dom har? Om man jobbar 7-16 varje dag då? det stod att idag var försök 1 av 3 tror jag så jag vet inte vad som händer efter 3 försök?   men irriterande är det iaf..



I morgon är den enda dagen den här veckan som jag är ledig och det ska bli hur skönt som hellst =) Den här veckan är min jobbigaste vecka på schemat jag jobbar 6 dagar och börjar kl 7 varje dag :S på lördag och söndag har jag delade turer :/ Så jag längtar tills måndag :D det ska bli gött :D Nästa vecka jobbar jag bara Onsdag och Torsdag =)

Idag blir det att åka till Vimmerby efter maten för Danne kan ju aldrig åka själv till sin tråkaffär :P Men de e lite skönt att komma iväg lite också

Kommentarer
Postat av: Thess

så dåligt ju, kan dom inte lämna den på höga som alla andra :P

2009-04-22 @ 21:00:19
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: Thess

så dåligt, kan dom inte lämna den på höga som alla andra :P

2009-04-22 @ 21:01:45
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ne jag vet skit dåligt, nu måste jag hålla mig hemma hela dagen tills posten har kommit :/ Det kan ju vara från kl 10 - 13 =/

2009-04-23 @ 07:02:21
URL: http://sweetautumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0