Påsk

Jaha då har det vatt påsk också :) Jag tycker att tiden går väldigt fort nu för tiden, om 1 vecka fyller Danne år, veckan efter de är det redan 1 maj =) o veckan efter det fyller min bror 18 år :P Sen är det ju nästan sommar :P Inte riktigt men ni fattar poängen ;) :P

För att återgå till Påsken då, Den har vatt bra i år faktiskt jag jobbade på långfredagen 7 - 13 o sen åkte vi hem till mina föräldrar och åt påskmat =) min moster och hennes man o deras 2 hundar var där över helgen också :)
Lördagen kan man kalla långlördagen för den dagen var lång, kl halv 8 fick jag inte sova mer för då var Danne pigg och ville åka till Linköping, men efter mycket om och men så kom han på att det är bättre att åka när vi har fått lön ist så att vi kan handla mer :P Vi åkte mest omkring hela dagen tyckte jag, vi åkte och letade efter en present till Dannes farmor som fyller 70 år.  Sen klockan 5 öppnade vi vinet och jag började göra mig i ordning för vi skulle ju vara hos Linus kl 7, men som sagt när jag i stort sätt var klar så ringer han o säger att det inte blir nått.. Så det var bara att sätta sig i soffan o fortsätta att dricka :P kl halv 10 åkte vi till Erika & Alex iaf =) Så det vart en trevlig kväll iaf =)

Påskdagen: Segade vi halva dagen sen åkte vi till affären och handlade lite och sen grillade vi älgbiff och åt potatisgratäng och min goda sallad med melon i :D Det var hur gott som hellst :D

Annandag Påsk: Jobbade jag 7-16 sen åkte vi hem till Dannes föräldrar och grillade :P hihi Grillat är godast =)



Idag skjutsade jag Danne till jobbet så när jag gick upp packade jag träningsväskan och åkte o tränade när jag hade släpt av han, det är lite kul att det r så många som tränar redan kl halv 7 på morgonen :P de tror man inte :P Efter träningen så solade jag =) Det var riktigt nice :) eftersom jag jobbar kväll så ska jag kl 11 hem till Dannes farmor och fira henne för att hon fyller 70 år idag. Grattis Grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0