Peppad??

Nja jag är inte så värst peppad på kvällen längre, blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig =( Emelie har ont i örat så hon ville inte gå ut, så jag och Danne funderade på vad vi skulle göra ist.. Då ringde min kära kusin och bjöd hem oss till henne och hennes pojkvän =) så dit ska vi ikväll men hon jobbar till kl 21 först.. Men Linus skulle ha fest och skrev till danne att han ville att vi skulle komma så jag sa att vi kunde ju  komma dit innan vi skulle till Erika och Alex och de gick ju bra, vi skulle vara där kl 19. så jag och danne öppnade vinet och började dricka lite och sedan hoppade jag in i duschen.. men precis när jag var klar då var väl klockan 20 över 6 så ringer Linus o säger att han inte orkar ha fest o skiter i det.. då blir man ju inte lite opeppad, då får vi vänta endån tills klockan är 21 innan Erika kommer hem, men de är bara att fortsätta att dricka och ju mer klockan närmar sig 21 så blir man ju mer peppad iaf :D för ikväll ska vi ha det skit kul o vi ska bli fulla :D mohaha :D

Over and Out :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

glad påsk! :D

2009-04-11 @ 18:46:49
URL: http://wannabemandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0