Powerwalk

Jag fick tillslut min Ipod i fredags =) Men jag har jobbat hela helgen så jag har inte hunnit mer än att komma på hur man lägger in musik, eller rättare sagt danne satt och pillade med den när jag var på jobbet men när jag kom hem så la jag in musiken =) Så idag har jag och min Ipod varit ute på våran första powerwalk tillsammans :P På 1 timme gick jag 14 km det känns riktigt bra =) Det var hur skönt som hellst bara gå och gå och gå och lyssna på musik =) & vädret är ju hur skönt som hellst nu =) jag hade mina träningsbyxor, en t-shirt och en lite tjockare tröja och mer behövdes verkligen inte :) Jag har tänkt att börja springa men jag måste köpa ett par skor till det först. Jag var nere på stan för 2 veckor sen och då fanns inte skorna som jag ville ha i min storlek då sa expediten att dom skulle komma veckan efter på torsdagen så jag gick ner i fredags men då fanns dom inte och han jag pratade med då tyckte att det var konstigt att den andra hade lovat att dom skulle komma då för enligt han så skulle dom komma nu på onsdag. Så jag får väl gå ner nu i veckan igen och se om dom har kommit hem, under tiden får jag powerwalka ist :P Men de gör inget =) det är skönt det med..

Nu ska jag göra mig i ordning så ska jag strax gå ut och gå en sväng med Thess och Kevin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0