Vår! =D

Nu är det banne mig vår :D jätte skönt väder ute, dom senaste dagarna har jag tränat och vatt ute o gått som bara den, o jag älskart :D Idag ska jag cykla till och från jobbet hade jag tänkt det ska bli skönt :) Jag undrar hur långt det är egentligen? johannesdal - långrevet? De måste jag ta reda på.

Idag har Danne tagit semester så vi har haft en skön sovmorgon :) men nu är han och fixar med bilen han skulle byta till sommardäck och lite :) så jag är hemma och plockar lite innan jag börjar jobba.

Igår var vi hemma hos Thess, Jonas och Kevin, och träffade Kevin för första gången :D Gud så himla söt =D man tror inte att dom ska vara så små som dom faktiskt är :) Han var så snäll hela tiden när jag höll han så han måste nog gilla mig ;)

Nu måste jag fortsätta att städa lite så det händer något :P Jag jobbar ju hela helgen så då lär det inte bli något gjort :/

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0