Flyttar

Yes yes!! 1 oktober flytta jag och Danne till en ny lägenhet :) De ska bli skit kul.. nu ska bara våran lägenhet bli såld också.. Vi får flytta in tidigare i den nya lägenheten om vi vill, men inte så kul att betala dubbla hyror om inte våran blir såld.. Så om nån vill ha en 2:a och kan flytta in ganska snart så är det bara att säga till ;) Jag hoppas på att nån kan det så att vi kan flytta in i den nya lägenheten lite tidigare :) De tråkiga e att jag fyller ju år i mitten av september så vi kommer ha massa flyttkartonger här när jag ska bli firad :P och om vi ska fira mig när vi har flyttat och fått ordning på allt så kommer vi väll vara inne i november lr nått, vi har ju tänkt att lägga lite nya golv och nya tapeter o sånt så de kommer väl ta ett tag :P Haha ja har lite bekymmer om det faktsikt ;)

Men just nu har jag en annan sak som ja måste gå o tänka på hela tiden.. Om jag kommer att få vara kvar på korallen eller inte? Min chef säger ju inte direkt nått som vanligt.. men det är ju en vecka kvar så ja får nog reda på det i slutet av nästa vecka.. Får väl säkert veta på fredag nästa vecka att måndagen ska ja börja nån annanstans.. Suck :S så brukar det ju kunna vara i alla fall :/ Men vi får väll se......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0