Glad :D

Idag har jag fått lite anledning att vara glad :D jag jobbar just nu på korallen där jag har vatt sen i februari och ja  trivs jätte bra :) Men mitt vik går ut den 31:a augusti.. så ringde bemmaningen förut och sa att dom hade ett vik åt mig på vapengränd på 75% en helgtjänst med massa kvällar i en månad :S (De lät inte så himla kul) Så ja frågade om ja inte fick vara kvar på korallen då? men min chef hade inte sagt nått men hon på bemmaningen var snäll och ringde o frågade han först.. så ringde hon tillbaka och sa att jag får vara kvar på mitt schema tills den 31:a oktober till att börja med :D och det bästa av allt är att jag blir konverterad den 19:e oktober, alltså får en fast tjänst på 85% eftersom mitt vik är på 85% :D Så nu blev ja riktigt glad :D Äntligen är de min tur :P

Kommentarer
Postat av: frida

Gud vad roligt med Jobbet.

Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lgh. Tyvärr har jag lite problem med att hjälpa er att flytta med tanke av Olivia men hör av er så ska jag se om jag kan fixa barnvakt. Hjälper er gärna!

Är det en 2:a eller en 3:a ni ska flytta till?

Kram Frida

2009-08-27 @ 09:23:32
URL: http://fridasbloggsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0