Happy day :D

Jag känner mig glad och lycklig :D hihi jag ser fram emot allt kul som ska hända ;) Vi har ju lite planer på en del saker, men dom tänker jag inte avslöja nu.. :P  Vi får se hur det blir helt enkelt, men hur det än blir så kommer de bli bra.. Jag & Danne är för en gångs skull helt överrens om hur vi vill göra med allt.. boende! resor! barn! Det känns väldigt bra :) Danne har äntligen insett att det finns mer än bara jakt.. och det är han mer än jag som tjatar om allt vi ska göra :D Bra att du har börjat tänka mer som mig älskling ;)
Den här sommaren har vi gjort massa skoj tillsammans och åkt både hit och dit i stället för att bara sitta hemma och tråka när man endå är lediga :)

haha som för någon helg sen hade vi vart på fest på lördagen och vi var båda lite sega på söndagen och jag satt o sa till Danne att det är synd att vi inte har Ikea för de skulle va kul att bara gå omkring på Ikea och inspireras av allt :) Ja pratade ganska mycket om det men så kom jag på att ja skulle ringa min mamma och se va dom gjorde, då skulle dom precis åka till Linköping :P för att hämta min syster som var hos våran kusin, egentligen skulle hon hem dagen efter men ville åka hem en dag tidigare :P Så ja berättade för mamma om att ja precis hade sakt att ja ville åka till Ikea så hon tyckte att vi skulle hänga med, så det var bara att göra i ordning sig på 5 minuter och åka :P så släppte dom av oss på Ikea så gick vi där i några timmar :) hihi skit mysig eftermiddag :)

Vi har några saker på gång just nu men den ena saken kan vi inte göra förns vi vet hur jag kommer jobba, jag har ju bara mitt vikariat tills den sista augusti, ja vet inte än om jag får förlängt eller om jag får börja nån annan stans :/ 
Det andra kommer lösa sig bra endån frågan är mer när? Vi hoppas på snart i alla fall :)
Och om nån undrar så handlar det inte om barn :P vi har iofs redan bestämt vad dom ska heta ;) Malva, Alvin & Thea tycker vi är fina namn :) hihi men som sagt det får vänta ett tag till ;)

Aja nu ska ja sluta tjata om mitt framtida liv :P och kan ju passa på att berätta att idag ska ja klippa mig :P Men först ska ja städa lite hade jag tänkt :) Vi ska ju ha kräftskiva här på Lördag så ja tänkte passa på nu när jag är ledig :)

Over and Out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0