Semester!

Västervik - SKÖVDE - GÖTEBORG - SKÖVDE - MANTORP - LINKÖPING - Västervik

Västerik - NORRKÖPING - SÖDERKÖPING - Västervik

Nu har jag vatt dålig på att skriva igen :/ Men det som har hänt i mitt liv dom här veckorna e väll att jag och Danne har haft semester.
v. 30 På Onsdagen följde jag med Emelie och Erik och några kompisar ut med deras båt :) Vi la oss utanför Slottsruinen och lyssnade på Rolandz med Robert Gustafsson och drack lite vin och åt gott :) Det var mysigt :) När det var slut släppte vi av dom andra och Emelie, Erik och jag åkte ut till Hasselö och sov där över natten :)
På fredagen passade jag och Danne på att åka upp till Skövde och därifrån tog Jag, Danne & Madde tåget till Göteborg för att shoppa :) Det var jätte bra shopping väder och jag gjorde trots allt inte av med så mycket pengar :P men Danne däremot handlade på ganska bra han :P Efter en hel dag i Göteborg tog vi tåget hem till Skövde igen och sov hos Madde & Jani.. Dagen efter shoppade vi lite till i Skövde :P Jag var lite besviken på Göteborg måste ja säga och deras Gina Tricot vi var väll inne i 4-5 st och ingen av dom var nått speciellt att ha :/

På lördagen var vi bjudna hem till min moster i Mantorp på Altaninvigning med 3 rätters middag och lite olika tävlingar :)
Jag vann faktiskt på Singstar ;) det var lite kul :p Hur som hellst så var det en riktigt trevlig kväll i Mantorp :)
Söndagen fick vi med oss min kusin Louise hem för hon skulle vara hos min syster i ett par dagar :) Men först var vi ju såklart tvugna att åka in till Linköping en sväng och shoppa lite till :p Min kusin Alex och hans tjej Natta hängde på och vi hängde med dom hem en sväng sen för att titta på deras fina lägenhet :) Sen bar det av mot Västervik igen ;)

Vecka 31 började jobbet för mig igen så det blev inte att göra så mkt än att jobba måndag - torsdag.. Men sen i fredags bar det av igen ;) vi åkte först till Norrköping för att mest titta lite :P Och jag köpte ett par skor :P men det var det enda ja köpte :P
Efter några timmar i Norrköping åkte vi till Söderköping för att äta glass på Smultron stället :) Men ja tog nog en lite för stor glass så ja orkade inte äta upp hela :P När vi kom hem på kvällen så gick vi på bio på premiären av Sommaren Med Göran :) Den var helt klart sevärd :D

Bilder kommer inom kort :P Ciao så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0