Jul!

Snart är det jul igen och jag längtar verkligen :D Älskar att fira jul med min familj som verkligen går inför och tycker om julen :D jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara nån annanstans på julafton än hos min familj :) för vissa handlar visst bara julen om barn, och fiarar tydligen bara för deras skull, då tycker jag synd om alla som inte har barn och då kan man ju sluta med att köpa julklappar förutom till barn då.. Det är en sak att ha tomte för barnens skull.. aja skit samma jag orkar inte bry mig om det,  men vissa saker gör mig bara så upprörd och det är flera saker därtill..

Jag och danne ska iaf leta fram våra julstrumpor i veckan nu som vi kan hänga upp sen :D jag har en jätte bra julklapp som jag ska lägga i hans strumpa :D Sen vecka 1 ska vi ju åka upp till sälen med hela min familj och åka skidor :D det var jätte länge sen man åkte skidor nu känns det som så det ska bli riktigt roligt :D och härligt med riktig snö, som de garanterat inte kommer bli här nere, som vanligt nu för tiden :(
Veckorna springer fram nu det tycker vi om ;) och jag är i stort sett klar med alla julklappar, har nog bara 2 kvar tror jag :) 


Nu Är DeT jUl iGeN............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0