Lucia och 3:e advent

På söndag är det Lucia och det är sagt att vi som jobbar ska ha nått lucia tåg men ja vet inte hur det blir med det, jag är inte så pepp på det.. Det är ju också 3:e advent men eftersom jag jobbar hela helgen så tänkte ja fuska lite och tända det 3:e ljuset idag ist :) Idag börjar jag kl 14 sen är dte bara att köra helg racet så att det går fort till söndag kväll och man är ledig på måndag sen :P enda gången man längtar till måndag är när man jobbar helgen för då är jag alltid ledig på måndagen sen :) Idag innan jobbet har jag mest slappat och tvättat en maskin tvätt, det e ju så tråkigt när det regnar ute :( fast iofs om det endå måste regna så kan det lika gärna göra det när man ska jobba :D
Ikväll är det idol final får se om jag tittar en stund på det när jag kommer hem från jobbet ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0