SNÖ!!!

Äntligen har snön kommit :D igår började de snöa och då vart ja jätte glad så ja sjöng massa fina julsången för danne på morgonen innan ja skulle till jobbet o han skulle jaga :P haha men va ju tvungen att träna inför lucia tåget och jag fick sån stämmning när jag såg snön :D Lucia tåget blev väll ganska bra och det som var mest uppskattat var nog att det var barn med i tåget :) Det var en liten rolig grej fast ja tyckte att låtarna var på tok för gammelmodiga för att barnen skulle kunna dom, men så blir det väl när det är ca: 3 generationer som ska gå i samma lucia tåg o den äldre generationen fixar låtarna antar jag..
Idag har jag vatt ledig och det har varit jätte skönt och jätte roligt att det har kommit ännu mera snö nu :D

Jag får inte glömma bort att köpa fler julfrimärken sen för nu är alla julkort färdig skrivna så ska bara lägga dom på lådan sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0