uppdatering!!

Ja vet att jag är jätte seg på att uppdatera ibland, men vissa dagar orkar man bara inte :p Jag har iaf vatt en sväng i ullared och inhandlat lite julklappar och lite annat skojsigt, men usch det tar på krafterna att åka hemifrån kl halv 4 på natten och sen komma hem kl halv 7 på kvällen.. som att det inte räckte så åkte jag och danne till Linköping dagen efter och handlade 2 garderober och ett matsalsbord :) nu i veckan ska vi börja göra i ordning i vardagsrummet så att det blir klart innan jul :)
Helgen som var nu var jag och mamma nere på stan i fredags då båda var lediga och shoppade lite julklappar :) men de känns som att jag inte är klar på långa vägar för det :( Nåja jag är iaf ledig nu onsdag och torsdag så då får jag masa mig ner på stan igen tänkte jag :) Nästan hela lördagen och halva söndagen var min syster yster här och vi bakade massa julgodis ;) Så nu är äntligen det färdigt iaf :)

Nej nu är det dags att börja trampa bort till jobbet om en liten stund.. Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0