Förlängt!

Idag har jag fått reda på att jag får vara kvar på korallen i en månad till =) Det har tydligen varit dåligt med vikariat nu så dom sa igår på bemmaningen att jag skulle ställa in mig på att jag troligtvis får gå på timmar o inte får något vikariat i mars.. Men idag ringde dom och det hade löst sig med viken så jag får vara kvar =) Fast jag får gå på en annan rad så nu går jag 85% ist för 75%  så det känns skönt =) Jag jobbar andra helger nu men det är fortfarande var 3:e :) bara att det blir varannan nu första gången eftersom jag byter rad på måndag..

Nu tänkte jag att jag ska göra ungstekt falukorv o potatismos o äta innan jag ska gå på stan med emelie =)

Kommentarer
Postat av: Thess

betyder det att du kan spela bingolotto på söndag? :P

2009-02-26 @ 15:22:00
Postat av: sandrissa

Nee det betyder tyvär att jag ska jobba min helg som vanligt i helgen så jag jobbar till 20:30 på söndag :S Men jag tänkte om ni kanske ville ses på lördag ist o äta tacos lr nått.. då slutar jag kl 16..

2009-02-27 @ 07:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0