Helgen!

Det var länge sen jag skrev någonting nu.. kan vara för att jag inte har sagt till nån att jag har en blogg, så att ingen skulle läsa endå :P Jag har skrivit lite förr men det är så gammalt så det har jag tagit bort, för att göra ett nytt försök :)

Så vad har jag gjort i helgen?? Jag har varit ledig fredag, lördag o söndag o det har varit hur skönt som hellst =) I fredags på dagen gjorde jag inte så mkt ja åkte hem till mina föräldrar en sväng o var där tills danne kom hem.. Sen på kvällen ringde Erika så vi åkte till henne o umgicks med henne o hennes nya pojkvän, det var riktigt kul :) Vi spelade twister o ja o Erika dansade ganska mkt bugg :P haha skit kul :D

                                  
Lördag: Åkte hem till mina föräldrar när dom rensade hemma för att passa på o titta lite på kort :) Sen blev det så att jag o danne åt där så tittade vi på Patrik 1,5 :) På kvällen skulle ja o Emelie K gått ut men de blev inte så vi tyckte att de var för kallt :P så det får bli en annan helg ist :)

Söndag: Jag o Emelie K började dagen med en långpromenad i snöovädret :Pvi var ute i 1,5 timme iaf :) Sen skjutsade jag hem henne o började städa lite hemma tills mina föräldrar skulle komma på fika o titta in lägenheten, det har ju inte blivit av tidigare.. På kvällen spelade vi bingo lotto med Thess o Jonas som vanligt numera på söndagskvällar ;) Men den här gången vann inte Tur Thess ;)

Helgen har vatt bra iaf =) synd bara att den går så fort.. i morrn e de jobb som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0