Oh Happy Day..

Oh happy day.. oh happy daaay, oh happy day...... :P

Ja måste säga att jag känner mig ganska nöjd med min tillvaro just nu :)
Jag har en underbar pojkvän :)  underbara vänner :) ja känner att äntligen kan man börja hoppas lite smått på o få en fast tjänst, inte än men ja ser nog ljuset där framme tror jag ;) Tills dess verkar det iaf lösa sig med jobb varje månad :) o jag känner att jag verkligen har kommit igång med träningen som e skit kul :) de tråkigaste e att man måste låta musklerna vila i mellan :P Och jag har lite drömmar som jag hoppas inte är så långt bort :) Så just nu är jag hellt nöjd faktiskt =)

Igår var jag o Emelie o shoppade "lite" jag köpte b.la. 3 par jeans o en kjol.. jag som behövde tröjor :P Men hon i kassan på Vero Moda sa faktiskt att det kommer vara en jeans vår o jeans sommar i år så jag är helt nöjd med mina 3 par jeans ;) Emelie hade som vanligt svårt att bestämma sig därför kom vi inte längre än till Vero Moda innan stan stängde :P Men tur var väl det annars hade vi säkert gjort av med ännu mera pengar :P När jag kom hem frågade Danne om jag hade handlat upp hela stan..  :P Men det är inte så ofta jag går på stan numera så ja tycker att det gör inget om de blir lite mkt nån gång ibland :P

I morse var jag o tränade kl kvart över 8 ja tänkte att det inte skulle vara så mkt folk då.. ja trodde fel :P det var fullt med folk.. Men de gjorde inte så mkt.. skönt som attan var det iaf jag jobbar hela helgen så nästa gång får bli på måndag :)


Jobbar 14-20.30 idag // Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0