Vis 09

Hej! Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men ibland orkar ja bara inte.. 
Men i all fall vis fesivalen var ju förra helgen och det var mycket roligt :) De slår nog inte förra året men de var lite skillnad då :P
Torsdagen blev de inte så mycket utgång vi satt hemma och jag drack lite Malibu sen kom Erika förbi en sväng och vi gick ut en sväng till Lysingsbadet, för jag orkade inte gå ner på stan :P På fredagen däremot kom Erika & Alex och min kusin från Linköping Alex och hans kompisar, sen blev de simpsons och palladium :) och vi fick även en natt gäst :P Alex hade tröttnat på att sova i tält så han fick sova hos oss :)
Lördagen gick vi ut och åt frukost lr lunch på söderköket där Erikas pojkvän jobbar :) Det var smarrigt :) Sen gick vi hem till mina föräldrar och babblade lite med dom :P På kvällen var de fest igen och Dannes syster och hennes pojkvän kom o Erika o Alex och min kusin Alex kom med några av hans andra kompisar, Sen kom Oskar och Linus och hans nya tjej, det var kul att träffa dom, var ju skit länge sen :)  Sen blev de i alla fall utgång till Palladium :D Och vi fick en natt gäst även denna natten :) Men klart man tar hand om sina kusiner :D På söndag morgonen kom Erika över på frukost ;) för hennes pojkvän hade redan börjat jobba..

Det har i alla fall en bra visfestival i år måste jag säga :) Jag är hel nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0