Alanya

Det kanske är på tiden att jag skriver om hur min resa har varit.. Det är ju trots allt mer än 1 vecka sen som jag kom hem..
I Alanya har det i alla fall varit helt underbart jag längtar verkligen tillbaka :)

Vi åkte iaf den 6:e juni.. klockan 8 åkte jag ifrån västervik för att möta Madde i Ulricehman hos våra kusiner. Vi fick mat där
innan vi åkte till Landvetter =) Sen bar det av.. :P








Vi kom ner till Antalya vid 9 tiden tror jag att det var.. Sen åkte vi buss till Alanya så vi kom fram till vårat hotell nån gång på natten..



Första dagen vart det plaskande i poolen =)



På kvällen gick vi ut för att kolla in stan :) och sedan hamnade vi på utestället Robin Hood och sen Havanna Club :)



Dag 2







På måndags kvällen var det Beach Party =) Som Madde inte alls var sugen att gå på, men jag är glad att vi gjorde det i alla fall :) Vi träffade ett gäng svenskar där, för mig och Madde var det dom första svenskarna, för på vårat hotell var vi dom enda :P Så det var kul :) En av dom fyllde år så vi skulle försöka ha i han i vattnet,  de gick inte så jätte bra, men kul var det :P



Efter det så åkte vi in till stan och gick på Latino Club



Tisdagen blev det b.la. strandhäng :)





Utgång till Havanna Club :)



Vi hade lite problem den kvällen med att få upp våran dooleys flaska, Vi försökte med allt :P Men till slut fick Madde ta en nagelsax och klippa runt korken så att hon fick upp den :P





Vi hade utsikt över våran Pool från balkongen :)



En kväll att längta tillbaka till :(



På Onsdagen blev det badbåt hela dagen =)







På kvällen spelade vi beach vollyboll och drack lite :) Det var en trevlig kväll =) Tyvär har en viss person raderat en del bilder från min kamera så jag kan inte lägga ut alla som jag hade tänkt :( och jag är grymt besviken över det =(



 Torsdag: Utgång till Havanna Club :)





Innan Havanna Club stannade vi på ett ställe och drack lite drinkar :)





Fredagen var vi vid poolen hela dagen.....



På eftermiddagen hade vi bestämt tid men fotograf som tog kort på oss.. Jag har fler bilder från det, men jag har inte fått in dom i datorn än, det blir ju som ni ser inte så bra när man tar kort med kameran på ett kort..



Och kvällen vart ju så klart.. Utgång :P



Först drack vi drinkar i poolbaren :)





Sen gick vi ut och åt =) Vi hade ju all inclusive så alla andra dagar åt vi på hotellet förutom sista kvällen :)





Jag vart lite kompis med min malibu flaska.. vi var bästa kompisar hela veckan :)



Jag längtar verkligen tillbaka när jag ser alla bilder :D



Sista dagen :'( lite sorgligt faktsikt..





Natten till den 14:e Juni var vi i alla fall hemma i Sverige igen.. med väldigt blandade känslor måste jag säga :S
Ja kanske ska berätta om att ja inte fick köra min bil hem till våra kusiner i Ulricehamn där vi skulle sova, för Madde vart lite orolig för mig. På Antalyas flygplats, så var jag för det första helt skit slut, de blev inte så mkt sovande i Alanya.. och så var det varmt och när vi skulle äta på burger king så var det skit stressigt, så jag kände att ja fick lite svårt att andas och när vi satte oss ner för att äta så började jag hyper ventilera och bröt ihop totalt, jag satt o bara tjöt så jag fick ta på mig mina solglasögon för att försöka att inte skrämma slag på alla runt omkring :P Madde tror att det berodde på att ja fick abstinens för att det var första dagen på hela veckan som jag inte hade druckit Malibu..haha ja vet inte vad det var men jag fick ligga och vila i Maddes knä till vi skulle gå på planet i alla fall så det gick över sen, men jag var fortfarande skit trött :P



Så Madde körde hem till Ulricehamn i alla fall, hon tyckte att det var tryggare om jag satt brevid efter mitt anfall :P
Nu mår jag bra i alla fall, men det har nog tagit nästan hela veckan att få tillbaka lite energi :P Jag älskar helt klart Alanya nu och skulle inte tveka en sekund på att åka tillbaka här och nu :)

Kommentarer
Postat av: Thess

det var verkligen på tiden :P danne som var lite svartsjuk lr :P det var väl han som radera bilderna :P

2009-06-23 @ 10:47:35
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0