Bal, Grillning, Internet..

Jaa vart ska jag börja i Lördags var det Bal som min bror gick på och han va så fin så :D och hans baldejt Fanny också :) Jag och Danne åkte hem till domför att ta lite fina kort på dom, Jag är ju tyvär inte hemma på hans student så han fick en ros och lite studentnallar också som hans mamma fick ta hem sen :P Men det känns ju lite roligare att ge det till han själv =)




Sen på eftermiddagen åkte vi till Vimmerby hem till Dannes syster Frida hennes sambo Robin och deras dotter Olivia :) Dannes föräldrar var även där och det var riktigt trevligt tyckte jag :) Olivia fick fram sin pool som hon badade lite i och en fin bikini ;) Så himla söt den lilla ungen e =) Vi åkte i alla fall hem ganska skapligt så att vi skulle hinna att se Robinsson finalen men det var ju inge kul :( Vart besviken när Ellenor vann och inte Jarmo.. Vad är det för skit att dom utslagna ska få rösta på vem som ska vinna :S Skulle vart bättre med en tävling i alla fall.. Skärpning tv 4 ;)



Söndagen tog vi det lugnt vi åkte och köpte fina blommor som vi åkte hem med till våra mammor på morsdag ;) och fikade lite på båda ställen :) Så helgen har varit riktigt lugn och skön :)



Och just det ja glömde ju nästan det viktigaste av allt :P Jag har äntligen internet på min dator :D Vi fixade de i söndags :D jippi ;) Haha men det tragiska är att min dator är så jävla seg :( Så de e skit tråkigt att sitta vid den så jag kommer nog fortfarande att annvända Dannes dator mest :P Men skönt att ha de fixat i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan.

Kul att ni ville komma i lördags! Tyckte det var redigt trevligt!

Håller med dig helt om att jarmo skulle vunnit Robinsson!!!!!!!

Ha nu en trevlig semester! Tänk lite på mig:)

2009-06-03 @ 10:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0