I did it ;)

hihi ser ni att jag har fixat min signatur nu :P  Jag får se om ja finsjusterar den nått sen men nu är jag ganska nöjd faktiskt :) Så den får vara så nu :) Igår träffade jag Erika som ska flytta till stockholm idag :( tråkigt men ja får åka upp och hälsa på henne i sommar hade jag tänkt :) Nu i helgen ska jag jobba hela helgen, men de känns lugnt för sen har jag bara 1 helg i juli och 2 helger i augusti :) Vis helgen har ja tänkt att åka upp till Madde i stället och fira henne för hon fyller år den veckan :) Sen får ja se vad som händer.. Over and out ;)

Kommentarer
Postat av: Thess

du får inte alls åka bort på vis, du ska ju komma hit då på fest ju :(

2009-06-26 @ 16:05:14
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: Thess

amen.. du får inte åka nästa helg heller tycker jag :P för då fyller jag ju år hahah :( neaa skojja bara med dig

2009-06-27 @ 09:08:46
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0