Resfeber?

Hallå! =) Idag är det lika tråkigt väder som igår :( Jag går inne och fryser så har fått ta på mig en tjock tröja :P Men mysigt det me ibland :)  Jag undrar om ja inte börjar få lite resfeber som alla tjatar om.. Jag har sovit oroligt i natt o när ja vaknade trodde ja nästan att ja skulle spy, och när ja skulle ta på min tröja kändes som att ja skulle strypas :S usch det var inte kul.. Men med musik i mina lurar så gick jag ut på powerwalk. Det hjälpte för sen har jag inte känt nånting resten av dagen :)

Nu är väskan nästa helt packad, jag tvättade i morse så att allt är rent som ska med :) Sen åkte jag och mamma ner till stan för att handla dom sista grejerna inför resan, men de råkade visst bli lite mer.. :P På Åhlén köpte ja en skit snygg svart liten väska =) Med jätte bra fack med dragkedja i ;) Jag köpte även en tjocktröja på Veromoda som är vit med röda ränder, den är skit skön :) och ett par leggins på veromoda och sen köpte jag en kjol på PHE.. Innan vi åkte hem så var mamma och klippte sig och jag gick till apoteket :P Så bara så ni vet så är apoteket tomt nu för ja köpte upp allt som fanns där :P Ne ja köpte bara nödvändiga saker faktiskt som kan vara bra att ha som: Bifolac, Resorb, Dimor, skavsårsplåster, xylocain, klorhexidin, fotkräm och handdesinfektion.. Här ska vi inte gå till nån doktor i första taget inte :P
 
                                                                              






(Fast min är svart =) Men så ser den ut i alla fall)




Igår satte jag även på min resemaskot på min väska =) Han heter Herr Rosa och vaktar min väska åt mig =)


I morgon jobbar jag 7-16 sen åker jag på Lördag morgon kl 8 så jag får se om jag skriver nånting mer här innan jag åker, Det märker ni =) So Long

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur hade du det på semestern?

2009-06-18 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0