Upp & Ner..Ner & Upp..

Ja det kan man nog säga.. Jag är lite små förvirrad känns det som. Jag vill så mycket men ja vet ändå inte riktigt vad jag vill :P Jag vill börja plugga, men jag har ett dilemma. Det programmet jag vill pugga finns i Västervik och jag vet att anmälningstiden är ute för länge sen, men man kan göra en sen anmälan och på deras hemsida så står det att det finns lediga platser. så ska jag våga söka eller ska jag vänta tills nästa år då jag har lite mer tid på mig att förbereda mig? Då kommer nästa problem. Jag vet inte ens om det programmet finns i Västervik att söka nästa år? Och söker jag och kommer in tills i höst så är ju jobbet problemet, Jag har ju mitt vikariat till den sista augusti, och fortsätter jag på vik så kommer jag bli konverterad i oktober och få en fast tjänst.. Så hur tusan ska jag göra? :p

Jag känner lite att ja skulle vilja flytta härifrån också, Jag vill flytta till Skövde eller till västkusten, men Danne kommer inte flytta så jag får flytta själv i så fall, och jag kan tänka mig att det är gansla tufft at flytta själv och styra med allt som ska styras med.. Och jag är väl för feg så ja kommer väll bli kvar i den här lilla stan :(

Jag har mycket att tänka på just nu som går runt i mitt lilla huvud :P

Kommentarer
Postat av: Thess

ska du flytta utan danne :P hur ska det gå till :P

2009-06-25 @ 12:08:47
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nee jag ska väl förmodligen inte flytta, men varför skulle inte det gå? Han har iofs ändrat lite på sig, men går han tillbaka till så som han var innan så skulle ja inte se de som så svårt..

2009-06-25 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0