Värme!

Äntligen har det kommit lite värme det tycker jag om :) Eftersom jag har jobbat hela helgen så har jag vatt ledig måndag o tisdag det har vatt grejt :) Måndagen spenderade jag med Emelie "Nyckelpigan" Johansson vi åkte och handlade lite picknick :P på morgonen sen åkte vi ut till Grönö och solade och ja vet inte om man kan kalla det badade men ja gick i tills vattnet var upp till låren i alla fall :P Men ja tycker att det är för kallt för att bada än så länge..

 

Sen åkte vi hem till Emelie en sväng och sen ner på stan :)


Efter att jag hade handlat upp halva stan som vanligt så åkte vi en liten sväng i våran fina stad ;)








På kvällen gick jag och Danne till Acapulco och åt pizza sen gick vi hem och Danne "kors i taket" Satte upp tavlor och mina speglar, så har vi tagit bort den ena tv:n också så de är rent och fint i det hörnet nu :) hihi mer sånt åt Sandra ;)


Idag var ja tvungen att tvätta och diska och städa undan lite här.. men sen träffade jag min Emelie en sväng också vi tog en cykel tur till Kvantum, det var lite varmt :P
Nu ska jag och danne gå ner en sväng på stan och se om vi hittar några fina presenter till allt folk som fyller år :P
Och just det, Det är föresten den här helgen som jag åker till Skövde :D så jag är hemma på Visfestivalen då blir det party :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0