6 Mars

Idag fick jag gå upp kl halv 7 för att skjutsa danne till jobbet så att jag kunde ha bilen under dagen.. o han är för lat för att cykla o ja e antagligen för snäll för att låta han slippa :P Men det gör inte så mkt jag e morgon pigg :) När jag kom hem tittade jag lite på tv o åt lite frukost o sen åkte jag o tränade :) det blev ett ganska jobbigt pass idag men skönt var det :D först värmde jag upp på cross traniern o sen körde jag mitt pass men jag ville göra nått mer så jag gick på rullbandet målet var först 10 minuter men de blev visst 30 minuter i rask takt :)

Till middag provade jag att göra fylldfranska som min pappa brukade göra när jag var mindre o det blev jätte bra :) Danne tyckte att det var jätte gott me :) Så de blir fler gånger :)

Sen vart det en sväng på stan med Erika o hennes pojkvän.. jag handlade inte så mkt men nån tröja blev det visst o ett bälte :)

Nu får vi se vad ja o min älskling hittar på ikväll vi har inget planerat iaf så blir nog att bara vara hemma o mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0