Grattis!!!

Jag måste börja med att säga Grattis till Thess & Jonas som äntligen har blivit föräldrar =) Igår föddes världens sötaste Kevin :D Det ska bli så kul att träffa han när dom kommer hem :D Idag ska jag åka till Linköping och då ska jag se om jag hittar nått fint som jag kan köpa till han =)

Igår släpade danne iväg mig till vimmerby o AT vapen igen.. yippi :p jag var tvungen att följa med som han tjatade så skulle hon nog nästan fått lite tårar i ögonen om ja inte hade gett mig o följt med :P de han ville ha kunde ju faktiskt ta slut.. Så vi åkte till vimmerby iaf :P o jag sa till danne innan vi åkte att jag misstänkte att Thess o Jonas var på förlossningen och jag hade rätt för när vi precis kom till vimmerby så fick jag ett kort på Kevin i mobilen :) Ja vart lite rörd faktiskt ;) Jag tycker att det är jätte roligt och jag är jätte glad för deras skull :D Thess ringde när vi var på väg hem o berättade att allt hade gått bra :) haha så hela vägen hem pratade danne o jag om olika saker :P han pratade om jakt o jag pratade bara om bebisar ;)

När vi kom hem hade jag & Erika bestämt att vi skulle gå på tjejkvällen på stan så jag åkte hem till henne så gick vi en sväng. men ja tyckte inte det var så mkt att ha, ja köpte en tröja o 1 plattång.. men jag ska ju till Linköping idag o shoppa lite så jag har en liten känsla av att ja kommer handla lite mer då :P om jag känner mig rätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0