Hajjemän!

Nu är jag igång o bakar igen :p idag har jag gjort nobless kakor, jag tror att dom vart bra dom ser goda ut iaf men ja orkar inte smaka nu :P jag har tänkt att baka bullar också men jag får se de kanske blir nästa vecka jag måste rensa lite mera i frysen så att jag får plats med mina bakverk först :p

Jag tänkte prova att göra en ny maträtt sedan som jag inte har gjort någon gång. Kycklingröra och pasta, de e med bacon , lök,  kycklinfilé bitar, creme fraiche, grädde o vitlök  & sen pasta till det jag tror att det kan bli gott faktiskt.. Jag får återkomma till det när vi har ätit den o se vad vi tyckte :p

Så tänkte jag gå o simma idag om 1 timme ungefär med Millan hon skulle höra av sig när hon var redo, men det skulle bli vid halv 3 tiden iaf :)

Ikväll har jag inget planerat danne skulle iväg så får se vad jag ska hitta på då..


Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Thess

ofta ju, jonas o jag tycker faktiskt du får ta o komma hit med alla kaker o bullar för vi vill med ha :P så ta o kom hit o bjud på fika :D

2009-03-17 @ 14:09:25
Postat av: Sandra

hehe ni får komma hit på fika ;)Lr så kan jag komma förbi o se hur har ni det i huset så kan ni få lite kakor som inflyttnings present :p blir det bingo lotto på söndag? ;) Jag lovar att fram lite kakor då isf ;) =)

2009-03-18 @ 07:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0