Hihi

Igår kom resten av mina filmer :P jag har nu 29 st men jag väntar på en till som släpps i morrn o då kommer den förhoppningsvis hem i brevlådan på fredag =)

Igår började dagen med jobb 7-14 sen hämtade jag upp Millan så åkte vi till simhallen och simmade i 1 timme.. sen var jag helt slut :P det var ett tag sen jag simmade o jag kommer inte ihåg att det kunde vara så jobbigt :P hehe men de e skönt efteråt iaf =) När jag kom hem åt jag o danne o sen åkte vi ner en sväng på stan... men jag måste ner till stan på fredag också för vi ska ju på kalas på lördag både min bror o pappa fyller år...

Idag ska jag jobba 13-20.30 o innan jobbet tänkte jag titta på film o ta de lungt o sen äta o sen åka.. Det är min plan för idag, det får duga :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0