Kuckeliku klockan är 7.....

Jag är som vanligt uppe med tuppen :D Men jag känner mig som en helt ny människa jag är hur pigg som hellst träningen har nog börjat ge resultat för jag känner mig mkt piggare hela tiden :) iofs kan det ju ha med det fina vädret att göra också =) Men som sagt i morse var jag som vanligt uppe med tuppen.. kl kvart över 7 hade jag hunnit diska disken från igår :) nu är klockan halv 8 och jag ska se vad som ska tvättas o bära ner det till tvättstugan.. Jag ser också att det behövs dammas så jag får slänge ner tvätten o gå upp o damma helt enkelt :p

Kycklinröran som jag gjorde igår vart riktigt bra faktiskt :) hur enkelt som hellst att göra.. sånt gillar jag :p
igår var jag ju o simmade med Millan vi simmade bara 40 minuter annars så simmar vi alltid i 1 timme men Millan hade lite hon skulle göra efteråt.. men det gjorde inget för jag o mamma var ute o gick med sigge lite senare i 1 timme :)

Idag hinner jag tyvär inte att baka några kakor ;) (Men jag lovar att ni ska få smaka mina kakor när vi träffas nästa gång o ska se om jag hinner med o göra bullarna tills dess också Thess o Jonas) ;)

Nu måste jag springa ner till tvättstugan.. ciao

Jobba 14 - 20.30 o jag ska vara duktig o cykla :) o när det är så här fint väder så känns det verkligen peppande =) wiiie mera sol :D


Kommentarer
Postat av: Thess

hahaha så rolig du e :D klart vi ska spela bingolotto det e ju våran grej nu ju :D

2009-03-18 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0