My Oh My...

Så fort var den helgen slut.. Jag har jobbat hela helgen o vatt precis skit slut :p Eftersom jag går över på ett annat schema nu så skulle jag egentligen jobba idag till o med torsdag men eftersom jag jobbade fredag, lördag o söndag på det gamla schemat så fick jag vara ledig idag =) Så idag blir det att träna som gäller o sen försöka komma på nått o äta, de e ju inte min starka sida precis det där med att komma på maträtter :/ funderar på om det får bli köttbullar o stuvade makaroner kanske..  Sen får jag inte glömma att hämta min syster yster när hon har vatt hos frissan o blivit fin i håret :P Jag hoppas på att få några filmer hem i brevlådan idag också =) Jag har ju nämligen börjat samla :P Jag vill ha alla Disney klassiker :) det finns 47 st den 48:e har precis gått på bio o inte kommit ut på dvd än jag började väl o beställa den första filmen för 2 veckor sedan kanske o jag har redan 24 stycken :P men jag har beställt några till som borde komma vilken dag som hellst  :p

Min bror fyller år i morrn också det får ja inte glömma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0