Party!

Igår var det Party hos Sara =) Även fast det var gansla lugnt så hade iaf jag skit kul =) Men det är ju ingen som kan slå mig o Thessan i o dansa fågeldansen iaf ;) :D Det gjorde vi riktigt bra :) Vi körde chibong också som e hur kul som hellst men man får lite ont i läpparna efter ett tag, var väl därför det inte gick så bra för mig :P

När vi sedan kom ner på stan så märkte vi att inte en bankomat funkade sara fick ut pengar men ingen annan o 2 bankomater var stängda o det gick inte att betala med kort :S o eftersom det var RnB kväll på palladium så var jag inte så jätte peppad på att gå dit så jag struntadet i det o ringde hem så att danne kom o hämtade mig ist =) Jag hade iaf en jätte trevlig kväll hos Sara :) Tack för det brudar ;)


     
                  Fågeldansen :P





Jag gjorde ju faktiskt lite på dagen igår också.. först hade jag tvätttid 8 - 12 :S mindre kul men skönt när de e gjort :) Sen åkte jag hem till mamma en sväng o hämtade min bror eftersom vi skulle på kalas hos pappa för att fira min bror som fyllt 7 år o fira pappa som fyller år på onsdag.. Efter det var det bara att åka hem o försöka tvinga i sig nått o äta o sen göra mig i ordning för att åka till Millan innan Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0