Rolig Helg =)

I fredags var jag ledig så jag hade bestämt att jag skulle åka till Linköping.. Även fast det var värsta skit vädret så åkte jag, men hade ja vetat att det bara skulle bli värre o värre så hade jag nog stannat hemma. Jag åkte iaf.. Först åkte jag och hälsade på min moster och mina kusiner i Mantorp.. för att jag skulle hem till Emelie i Mjölby men hon jobbade till kl 3 så de fick bli en sväng till Mantorp först :P Sen hämtade jag Emelie och vi åkte in till Linköping för att shoppa :D De blev visst en hel del kläder och ett par skor :D Jag kanske inte har sagt det men antingen har mina fötter krympt eller så har alla storlekar blivit större :( Jag kan inte ha stl 36 längre dom e för stora, o de är bara om man har riktig tur som man hittar ett par skor i stl 35 :/ De gjorde jag i Linköping iaf så jag e skit glad :D När vi hade shoppat klart åkte vi hem till Västervik i det tråka vädret...

På lördagen åkte vi ut till lager 157 och åkte ner till stan för till skillnad från mig så köpte inte Emelie nått i Linköping så hon shoppade lite här ist.. På kvällen var det iaf fest hos Mlli som gällde :D Jag tycker att det var en riktigt lyckad kväll jag hade skit kul :D

På söndagden segade vi mest bara tills Emelie skulle åka hem, jag o Danne följde henne till tåget sen gick vi o åt lite mat för att sedan gå hem o slappa lite till :P

Det har varit en helt Okej helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0