Sandras favosar!

Idag var jag som vanligt uppe med tuppen kl kvart i 7.. när jag e ledig så vaknar jag alltid av att klockan ringer o danne ska gå upp det är inte många gånger som jag är så trött så att jag kan somna om så det är ju bara o gå upp :) i morse var det väldigt ljust när jag gick upp o det tycker jag ör skönt =)

jag åkte till affären ganska tidigt o handlade för jag hade bestämt mig för att baka kakor =) mina favoriter när jag var liten :) så därför har jag döpt dom till Sandras favosar.. dom hade endå inget roligt namn innan :P jag fick receptet av mamma igår o på det står det att dom heter havrekakor med kola kräm. Så det blev 1,5 sats med goda kakor men jag frös in.. dom flesta iaf, för det e ju nämligen så att en viss person fyller år nästa månad :P  Så jag tänkte att eftersom det är mina favoriter så är det nog dannes favoriter också :P

Jag har också vart o tränat idag =) fredrika hängde me annars brukar jag för det mesta gå själv :) % eftersom det var så fint väder så gick jag hela den långa vägen :P ist för o cykla så att jag skulle få njuta av det fina vädret lite längre :P

Nu sitter jag o funderar på vad jag ska äta? Danne skulle visst på fackmöte idag och dom skulle äta pizza innan så jag får hitta på nått o äta själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0