Skönt =)

Idag har jag jobbat 7-13.30 så nu e jag ledig fram till måndag =) De ska bli riktigt skönt de =)
Emelie kom o hämtade mig efter jobbet idag först tog vi en tripp till vårdcentralen o sen åkte vi till rusta.. eftersom det första besöket tog lite tid så hann vi inte mkt mer :P 

Idag kom film nr 30 :D hihi jag älskar mina disney filmer jag blir nog lika glad som ett barn varje gång det kommer en ny film =) men nu har alla filmer kommit som jag har beställt så får se när nästa beställning blir :P

Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra pannkakor till mat lr om jag måste ge mig och gå med på att äta pizza lr corner lr nått annat äckligt som danne kommer vilja ha när han kommer hem om jag inte har börjat med nån mat. o han ska troligtvis iväg efter vi har ätit så jag känner inte att jag hinner lr orkar laga nått seriöst.... Vi får se hur det blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0