Våffeldagen

Jag e lite seg ibland på att uppdatera, men nu är det inte bara för att jag inte har orkat, utan datorn e så himla seg, danne har formaterat den nu men den e fortfarande seg, fast lite bättre kanske.. men jag får tänka efter lite vad som har hänt, i helgen var jag ledig fredag lördag o söndag =) i fredags var det vårdagjämning =) det låter ju fint men nu syns inte nån vår till iaf sen snön kom tillbaka =/

I lördags var jag & danne i vimmerby på AT vapen :P jätte rolig affär det där :P han var ju nöjd iaf :) På vägen hem åkte vi igenom deras jaktmarker där han är o jagar o vi stanade till lite här o var ute i skogen o tittade på den fina naturen ;) Danne högg sockerbetor o jag tog med mig kameran o tog lite fina natur bilder :P När vi kom hem igen så åkte vi bort till dannes föräldrar för att frida o robin o olivia var där o då fick vi veta att vi skulle fira robin dagen efter för att han fyller år den 24 mars.. så det var bara att åka ner till stan en snabbis o hitta på nått att köpa :P

Söndag så åkte vi ju då till vimmerby igen för att fira Robin och på kvällen kom Thess o Jonas för att spela bingo lotto o smaka på mina kakor som jag hade lovat ;) Thess vann självklart vem annars :P ja tror att hon har vunnit 4 gånger nu o danne 1 gång o jag o jonas väntar på dom stora vinsterna så vi har inte vunnit än :p

Nu går jag o väntar på att bemmaningen ska ringa till mig så jag får veta hur det blir om jag får vara kvar på korallen som jag hoppas, lr om jag får börja nån annanstans lr så kanske jag inte ens får nått vik den här månaden vem vet =/ alltid samma visa i slutet på varje månad, men chefen på korallen sa till mig igår att han hade pratat med bemmaningen o att dom skulle höra av sig till mig o jag vet ju inte om de är bra lr dåligt :S jag hoppas på bra, annars hade han väll inte sagt nått?? lr?

Våffeldagen idag som sagt men jag jobbar kväll så jag tänkte göra våfflor i morrn ist lr på fredag =)

Jag håller också tummarna för Thess o Jonas att kevin vill komma ut snart och att allt går bra =) han kan ju inte ligga inne i magen o retas hur läng som hellst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0