vecka 11

Veckorna går fort nu för tiden tycker jag :P förra veckan jobbade jag 6 dagar så skönt att den veckan e slut för den här veckan jobbar jag bara 2 dagar :D Men jag kan ju försöka samanfatta o se om jag gjorde nått kul förra veckan lr om jag bara jobbade :P

Måndag

jobba 7-16 sen hem o äta o sen åkte jag o millan o simmade. jag o danne hade bestämt att vi skulle äta räkmackor när vi kom hem för han åkte o tränade så jag bjöd hem Millan me o hon hängde så klart på ;) sen var ju jag så himla snäll o skjutsade hem henne så att hon slapp cykla hem i kylan.. för det var faktiskt kallt den kvällen de kommer jag ihåg ;)

Tisdag

jobba 6:45-16....  hmm ja kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde efter jobbet lagade mat iaf o jag kollade säkert på nån film sen :P Jag ringde pappa också på kvällen o grattade honom på hans födelsedag :P

Onsdag

jobba 7-14 sen hem o hämta träningskläder för att åka o träna :) efter det åkte jag hem o lagade mat o sen kommer ja inte ihåg men jag vet att danne åkte o tränade :P hehe mitt minne e inte dte bästa lr så har jag väl inte gjort nått under veckan så de finns helt enkelt inget att komma ihåg :P hehe kan nog va så :P

Torsdag

min enda lediga dag :) då var jag o millan o simmade iaf, josse skulle också hängt me men hon fick förhinder :P
Jag städade o diskade vet jag iaf o lagade mat.. & jag kom på att jag pratade med bemmaningen om vart jag ska vara i sommar också o blev riktigt sur för hon svarade mig att eftersom jag är så högt lasad så kanske jag får ett vikariat nu som varar från 1 april - sista augusti... men om jag inte får det så löser det sig alltid endån.. men tack för det.. det innebär att ingen enhetschef kan sätta mig på ett sommarvikariat eftersom att jag "kan" få ett långt vik innan sommaren som sträker sig över hela sommaren.. o som sagt om jag inte får det då?? Jo då kan det bli så att jag får reda på i juni lr nått vart jag ska vara i sommar o då kommer dom ju sätta in mig var som hellst där det inte har löst sig med sommar vikarier.. Jag tycker som Millan sa att när man är så högt lasad det är ju då man ska få dom bästa vikariaten o veta i tid så att man kan börja planera man klättrar väl uppåt?? Jag blev sur iaf o hatar det här systemet.. så nu hoppas jag att jag får vara kvar på korallen från 1 april - sista augusti lr nått.. men hur troligt e det då?? Jag har ju alltid bara fått 1 månad i taget innan så......

Fredag

jobba 7-16 sen hem o fixa mat o sen lite senare på kvällen så åkte jag hem till mamma o micke för att låna golfen eftersom jag skulle jobba hela helgen o danne skulle jaga så jag kunde inte ha hans bil. När jag kom hem så stod danne o diskade =) då blev jag glad på han :)

Lördag

jobba 7-12 sen hem en snabb sväng o göra lite mat o äta för att sen vara tillbaka på jobbet kl 14 o jobba till 20.30.. O sen skyndade jag hem för o se melodifestivalen :P O jag förstår verkligen inte hur folk kan rösta på rugg ugglan :S ja tycker att den låten e hemsk o störande o den kan vi ju inte skicka till europa.. hallå liksom :p tur att hon inte vann :P Jag tyckte att många av låtarna var bra så jag tyckte inte att det fanns nån självklar vinnare fast måns trodde nog det iaf :p Men jag tycker iaf att låten som vann är bra :)

Söndag

jobba 7-14 o sen samma sak igen hem en snabbis o äta o sen åka tillbaka igen tills kl 16 o jobba till 20.30
Sen åkte jag hem till mamma o micke o lämnade bilen.. sen åkte vi hem o såg på wipeout och åt vitlöksbaugetter i ugn :P

Kommentarer
Postat av: Thess

det var på tiden att du uppdaterade faktiskt :)

2009-03-16 @ 14:48:17
Postat av: Sandra

Jo jag kände de :P men ja orkar inte sitta vid datorn på kvällarna så jag har inte haft tid :p

2009-03-16 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0