Blåååååååååååsväder :S

Ute är det verkligen blåsväder idag :( Usch just nu tycker jag verkligen inte om det här vädret, ena stunden är det varmt o skönt o nästa stund är det kallt och blåser storm. Inte konstigt att man blir förkyld :( För 2 veckor sen när jag kom till jobbet på måndagen efter att ha varit ledig helgen så fick jag ont i halsen så fort jag kom till jobbet, och hade ont i halsen o var täppt i näsan i 1 vecka, sen var det ingenting i 1 vecka men nu i måndags var det precis samma sak :( så jag hoppas att det går över tills nästa vecka.. Jag var ute på poweralk en svän nu på morgonen och hoppas att ja ska bli frisk av att få lite frisk luft :P

Idag jobbar jag 12.30 - 20-30 och jag längtar verkligen tills de passet är över för idag kommer det att vara en riktigt jobbig och stressig dag på jobbet :S 2 personal ska iväg på diverse saker med några boende och då blir det bara jag och 1 till som är kvar och tar hand om alla andra.. Jag ser inte fram emot denna förmodligen stressiga arbetsdag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0