Dålig!

Jag vet att jag är skit dålig på att uppdatera ibland, men jag gör väl kanske inte så mycket om dagarna som är värt att skriva om :P Jag har i alla fall hittat min sladd nu till kameran så jag har kunnat lägga in lite bilder på datorn så ni ska få se mina snygga skor ;) Annars har jag jobbat jobbat o jobbat :P Lite ledig har jag nog allt vart lördag och söndag iaf =)

Mina snygga skor;)

I lördags åkte jag och Danne till jönköping för att gå på elmia game fair mässan, vi åkte kl 7 på morgonen så gissa om jag var seg när vi åkte hem.. Ta inte illa upp älskling men jag är inte så där jätte jätte intresserad av jakt så jag tyckte inte att det var så jätte kul :P Men kul att kolla på lite hundar som hade uppvisning i alla fall :D Det var alldeles för mycket folk på mässan tyckte jag, det var riktigt jobbigt att gå o trängs med alla dessa människor :S Men snäll som min älskling är så tyckte han att vi kunde ta en paus från jakt mässan och åka till A6 i stället så att jag kunde handla lite, då blev jag glad :D Sen åkte vi tillbaka en liten sväng innan vi åkte hem igen runt 3 tiden..


Jag hade lovat Thess att vi skulle gå ut på kvällen, och eftersom jag var så trött efter att ha vatt i Jönköping hela dagen så var jag inte särskilt pepp, tills jag skickade sms till Thess och märkte att hon var hur pepp som hellst.. haha och vem kan motstå att inte bli pepp när man pratar med Thess :D  Thess kom i alla fall till mig på kvällen och vi gick sedan till Lollo och sist palladium :) Det vart en riktigt lyckad kväll och jag hade skit kul :D





//Sandra

Kommentarer
Postat av: Thess

jaha här kommer saningen fram. så du var inte pepp först, men jag visste väll att jag kunde få dig på andra tankar :)

2009-05-26 @ 14:54:56
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ne jag var så jävla trött, när vi åkte hem ifrån Jönköping :P Men jag hade faktiskt gått ut med dig endån :) Men jag vart pepp ganska fort efter att ha pratat med dig ;)

2009-05-26 @ 19:58:12
URL: http://sweetautumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0