Jippi :P

Nu blev jag glad :P Jag samlar ju på disney klassiker men alla finns ju inte att få tag på. Men efter några år gör dom ny releaser och i min samling så är det 9 st filmer som jag inte har som inte går att få tag på nu och jag har undrat när dom ska göra ny release på dom filmerna och nu satt jag och sökte lite och fick se att 5 av filmerna kommer släppas igen inom dom närmsta 2 åren :P hihi då blev jag lite glad, jag måste ju ha alla filmer :p så då är det bara 4 kvar sen och jag tror att dom kommer komma tätt efter dom andra sen, så de känns lite kul faktiskt :P Var bara tvungen att dela med mig av den glädjen :P Jag beställde föresten några till filmer som kom häromdagen så igår tittade jag på disney klassiker nr: 47 Familjen Robinson och nu har jag tittat på nr: 45 Lilla Kycklingen :P Jag måste ju se alla filmer också annars är det ju ingen mening med att ha dom :P lr hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0