Lycka =)

...Hoppas jag!

Jag är visst lite seg på att uppdatera men senaste nytt är i alla fall att jag och madde förhoppningsvis ska åka till Alanya :) allt är i princip klart det är bara våra chefer som så snällt måste bevilja våra semester dagar :) Jag hoppas verkligen det :D annars gräver jag ner mig :P Ne vars men håll tummarna så är ni gulliga :D I så fall är det bara 3 veckor tills vi åker =)

Vad har mer hänt i veckan då? I söndags var jag snäll mot min älskling och gjorde en liten lyxfrukost :) Jag bakade scones, (det var hur länge sen som hellst vi åt det) så köpte jag jordgubbar som åt vi åt med mjölk så kokade jag ägg och fixade jucie =) Det var hur gott som hellst :) Jag kan bara jag vill :P

Annars har det väl inte hänt så mkt jag har haft lite ont i halsen i några dagar så jag har inte velat gå o träna =( de känns skit tråkigt, i torsdags skulle jag ha tränat men jag var lite deppig då så den här veckan skulle jag ta igen det hade jag tänkt men de blev powerwalk i måndags och powerwalk idag och i morrn hade jag tänkt i alla fall, gymet får väl vänta tills nästa vecka då.. Men jag är faktiskt lite stålt måste jag säga i måndags började med att äta ofta.. Frukost, mellanmål. Lunch, mellanmål och middag och tro det eller ej men jag har gått ner 1.3 kilo sen förra veckan, om de beror på matvanorna eller om de beror på nått annat vet jag inte men jag klagar inte =) keep going :)

Så var det ju min träningsdagbok som jag skulle lägga ut varje vecka har jag ju sagt ja.. så här kommer den


Måndag: Jobba 7-16
Tisdag: Jobba 7-16
Onsdag: träna =)
Torsdag:
Fredag: Powerwalk 80 min
Lördag: Powerwalk 60 min
Söndag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0