Minnen..

I tisdags träffades jag o Emelie o vi upplevde gamla minnen haha det var riktigt kul o inte igår precis som vi lyssnade på den musiken som vi gjorde då :P Vi hade helt enkelt skit kul :D med lite bajamajor o kokosnötter mm. ;) Haha de kan förklara varför vi är så bra vänner, har ju samma sjuka humor iaf :P :D



I tisdags fyllde även min bror 18 år =) Så nu är han så stor så att han får gå på krogen :P lite små kul.. men ja tror iofs inte jag kommer se han ute nånting för han e en liten torris..

Grattis Brorsan 18 år :D

Hmm vad har mer hänt i veckan?
I fredags var jag hos optikern och fick en lins att ha på prov tills på torsdag så ska dom se då om det är den linsen jag ska ha eller om dom ska beställa en ny..
Jag och Danne åkte ner en sväng till stugan i fredags också..

Igår var jag uppe med tuppen som vanligt kl var väl 7 när jag gick upp :P Så jag tog på mig och gick ut på powerwalk i 1 timme :D jag tycker verkligen att det är hur skönt som hellst att gå ut och gå på morgonen :D Sen var jag och Emelie på stan en sväng och kollade om det var något att ha på phe som öppnade igen.. jag köpte en kläning en tunika och ett par vita jeans leggins =) så lite var det ju att ha :P

Senare igår så firade vi min bror hemma hos mamma och det är ju alltid trevligt med kalas med lite mat o så :P


Idag vet jag inte än vad vi ska hitta på för nått.. nu börjar det bli dags för frukost iaf :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0