Ny Signatur

Om någon har lagt märke till det så har jag fixat en signatur i slutet på mina inlägg, Men det är bara det att ni ser säkert inte hur det ser ut för man måste ha det typsnittet på datorn för att kunna se det som jag ser det.. Lite tråkigt men jag ska försöka fixa till det, man måste ha photoshop eller liknande för att fixa det och jag har inte det :(  Men ska försöka lösa det i alla fall, för det är mycket snyggare än så som ni förmodligen ser det, (jag såg hemma hos mina föräldrar förut hur det såg ut, färgen och namnet är ju rätt i alla fall) =)

Psst i morgon är det bara 1 vecka kvar tills jag o min Madde åker till Alanya :D Längtar som tusan nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0