SKOR

Nu har jag äntligen fått mina efterlängtade nike skor :D haha tog bara 1 månad eller nått, men jag fick dom 300 kr billigare för att jag hade fått vänta så länge :P Så det känns ganska lugnt =) Så idag var jag ju självklart ute och provsrpang dom, o dom är jätte sköna :D hihi ja tycker om mina nya skor :D Jag har ju såklart tagit ett fint kort på mina nya skor så att ni ska få se.. men jag kan inte hitta sladden som jag har mellan kameran och datorn så jag kan ju inte lägga in bilden på mina fina skor :p men så fort jag hittar den så kommer bilden upp :) :P

Jag har även bestämt mig för att jag ska klippa mig innan jag åker till turkiet.. Jag måste ha tillbaka min söta lugg :) Det känns som att jag ser skit tråkig ut när luggen är lång, den ligger ju endå inte som jag vill, o min frisör blir nog inte förvånad :P de senaste året har jag klippt lugg varannan gång jag har vatt där o varannan gång har jag sagt att jag ska spara den så att den blir lång.. men jag står inte ut med den, nu ska jag banne mig ha kort lugg o fatta att det e de bästa :P hihi =)
Så ni kan få se en bild på hur jag ser ut i lugg o 1 utan så får ni se om ni tycker att jag väljer rätt lr inte :P



o jag vet att jag ser konstig ut på bilden till vänster men jag tog inte den bästa bilden för då kanske luggen röstas ner :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0