Tränings dagbok

Jag tänkte att jag i slutet av varje vecka ska sammanfatta min träning under veckan som har varit så jag kan se lite själv hur duktig jag är ;) haha och hur inte duktig jag är vissa veckor :P Men min träning beror ganska mycket på hur jag jobbar också, när jag jobbar 7 - 16 så blir det tyvär inte mycket träning. Jag tycker bäst om att träna på fömiddagarna =) Veckan som har varit ser i alla fall ut så här:

Måndag: Powerwalk 60 min
Tisdag: Powerwalk 60 min
Onsdag: Styrketräning 40 min
Torsdag: Jobbade 7-16 :/
Fredag: Powerwalk 60 min
Lördag:
Söndag:

Måste också gnälla lite om mina skor, Jag ska ju köpa ett par löparskor så att jag kan börja springa :) Så jag har varit nere på Intersport och dom har sagt i 2 veckor i rad nu att dom skorna jag vill ha ska komma i min storlek veckan efter, så jag har varit där nere och trott att dom ska komma men då har det vatt nån ny jag har pratat med som säger samma sak. Men igår när jag var nere där (för skorna skulle ju ha kommit då för andra gången) så pratade jag med en tjej och hon sa att dom var tvugna att speciella beställa storlek 36 åt mig för deras minsta storlek är 36,5 och den är aningen stor för mig. Så dom andra hade antagit att jag menade den storleken och sagt att den skulle komma hem, Men vadå anta, säger jag att jag vill ha storlek 36 så menar jag ju det och inte 36.5...... Ibland blir jag lite smått irriterad :P
Hon som jag pratade med skulle i alla fall beställa dom så att dom kommer på onsdag så jag får väl se om dom har kommit då?




Helgen har för övrigt varit ganska seg :P I fredags var jag helt säker på att det var lördag :P När klockan blev 8 satte jag på tv:n och skulle se på Robinsson men det var ju inget Robinsson det var nått annat i stället, Då blev jag lite besviken :P haha men efter en halvtimme kom jag ju på att det bara var fredag :p  Igår var jag o danne på stan då som sagt och shoppade lite =) senare åkte vi hem till hans föräldrar och åt tacos och drack vin det var mycket trevligt tyckte jag =)

Nu ska jag gå och äta lite frukost tänkte jag =) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0