Trevlig Valborg

Valborg det här året var riktigt trevligt och lugnt och skönt =) Jag, Danne, Thess & Jonas grillade hemma hos dom, det var för kallt för att sitta ute så vi satt inne och det var riktigt mysigt och gott var det också =) Sen satt vi i deras kök och åt och drack gott o pratade massa minnen och hade det allmänt trevligt, tyckte jag i alla fall :) Det var skönt att för en gångs skull vara inne på valborg för det är jämt så kallt och igår var ju inget undantag. Vi såg till och med fyrverkerierna jätte bra i från deras köksfönster det var lite mysigt :) Jag och Danne gick hem vid halv 12 tiden tror jag, då var vi trötta :P vi hade ju faktiskt jobbat till kl 4 båda två också :P Tack i alla fall för en jätte trevlig kväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0