Blandat

Jag tänkte lägga in lite blandade bilder som jag hittade i kameran nu när jag har tagit tag i att lägga in bilderna på datorn :)




Jag kom på att jag inte har lagt upp nån bild på våra ringar.. så ser dom ut iaf :P









Mamma, Micke, Sigge och jag var ute på gränsö och gick en blåsig dag i oktober :P




Och så har jag tagit lite före och efter bilder på vårat sovrum, innan var det väldigt vitt och ganska tråkigt, fast eftersom fönstret inte syns på bilden så ser det ännu tråkigare ut än det faktiskt var..



När allt var utplockat var det bara att börja slipa..



Nästan färdigt vart resultatet så här.. Jag tycker inte om att golvet ser ut att gå lite rött på bilden för det gör det inte egentligen!!  Vi är supernöjda :) Det tog bara 2 dagar vi började i måndags och danne la sista golvbiten på tisdagen :) Nu är det bara dom andra rummen kvar :P Igår fick vi hem vårat nya kylskåp som vi har köpt :) det känns jätte skönt, det andra var frysen så pytte liten så där fick det inte plats mycket men nu har vi ny fräsch kyl och frys med mycket mera plats :D

Måste ju uppdatera om hur det går med vårat pepparkaksätande :P Vi är uppe i att ha ätit upp 3 burkar :P men nu har vi inte handlat på några dagar så får se om det blir en 4:e burk nu nån dag :P

Igår var jag på sexparty hos Sara :) Det var mycket trevligt och fanns mycket roligt att titta på :P

Veckan som kommer:

Måndag: Jobba 7-16. Åka en sväng till sopptippen och kasta garderoberna som vi inte ska ha kvar, och ev . köpa tapeter och golv till hallen

Tisdag: kl 11 åker vi från jobbet till hotell Ronja i Vimmerby och ska vara där tills på onsdag, kan va skönt att komma ifrån jobbet lite och göra nått annat :)

Onsdag: Kommer hem och jag slipper jobba min kväll eftersom vi har vatt borta sen gårdagen :)

Torsdag: jobba 7-13.30

Fredag: Ledig

Lördag: Ledig. Förhoppningsvis åka till Ikea (om hallen är klar) Så att vi kan köpa garderoberna som vi vill ha, den ena till hallen och den andra till sovrummet.

Söndag: Ledig. åka till Tindered för att äta och fira Bert som har fyllt 70 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0