Hej svejs

Dagarna bara går och går som vanligt :P på torsdag är det 5 veckor kvar till julafton :) och vi börjar få i ordning här hemma.. Nu är hallen klar också :) jag har tagit lite kort men måste ladda kameran innan jag lägger in bilderna på datorn :) Nästa projekt blir vardagsrummet och vi hoppas verkligen att det blir klart innan jul (så att vi kan köpa matsalsbordet vi vill ha ;) ) Men som sagt är ju 5 veckor kvar så det ska vi väll hinna, sen är det bara köket och det andra rummet kvar sen är allt klart :) Jag tycker att det är ganska skönt när tiden går fort nu :) helgen som var gjorde vi i ordning hallen och var på 70 års kalas det var mycket trevligt och god mat :) helgen som kommer ska jag jobba hela helgen och helgen efter åker vi till Ullared på fredagen och förhoppningsvis till linköping på lördagen och söndagen ska vi fira min bror som fyller år :P Helgen efter har vi inte hunnit planera in nånting tror jag iaf ;) och sen är det dags för Lucia :D

Det börjar nog bli dags för lite julbak och iaf leta reda på adventsljusstaken snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0