helg

Nu tar jag helg igen :P Känns skönt att vara ledig fredag lördag o söndag 3 gånger på 6 veckor :) I helgen ska jag träffa Emelie det var ett tag sen nu :( Men på lördag ska vi träffas. Sen har jag inte tänkt så mycket på vad jag ska göra dom andra dagarna.. snart är det i alla fall november och det kommer väl bara svischa förbi så är det jul och nyår.. I januari ska vi i alla fall åka upp till sälen för att åka lite skidor så det ser jag fram emot :) Det var ett tag sen nu så det ska bli skoj :) Men det är ju ett tag kvar än så länge. I november känns det som att jag har fullbokat, inte riktigt men jag har nog nått inplanerat nästan varje vecka. Den 7:e november ska Sara ha sex party som jag tror att jag ska gå på :) den 10:e till 11:e ska vi åka till vimmerby med jobbet och sova på hotell ronja vi ska gå igenom några grejer så då tyckte chefen att vi skulle vara där och äta lite mat och va i spa avdelning o ha lite trevligt :) så de lir nog kul. Sen den 27:e ska mamma och jag åka till Ullared, det var 6 år sedan jag var där så de känns som att det är på tiden nu :) Det hinner säkert bli en eller ett par vändor till Linköping också för att inhandla lite mera möbler och saker till hemmet. Vi har i alla fal börjat titta på tapeter och golv nu så vi ska bara bestämma oss för vad vill ha så ska vi sätta igång med det också :)

Nu är det bäst att börja med maten strax :) Idag blir det teriyaki biff och ris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0