Jobba Jobba Jobba..

Igår blev jag glad när jag pratade med min chef om hur det blir efter sista oktober då mitt vik går ut, men han sa att jag har till 20 december så det känns jätte skönt :) Slipper jag gå och vänta på att få reda om jag får vara kvar eller inte. Jag trivs jätte bra på mitt jobb och jag älskar mitt schema :) Så de kan  ju nästan inte bli bättre :) Nu har jag även jobbat klart min "jobbiga" vecka som bestod av onsdag och torsdag :P
Som sagt jag älskar mitt schema..

Igår efter jobbet åkte jag och danne till Linköping för att handla lite nya möbler, Det känns roligt att handla nytt när man har flyttat :) Den här gången blev det en byrå ett vitrinskåp och ett skoskåp och lite annat smått och gott :) Men det får bli en sväng till Linköping igen snart för vi fick inte plats med allt vi ville handla den här gången :P
Nu ska jag i alla fall börja lägga i mina kläder i den nya fina byrån :) så ska jag sätta ihop skoskåpet, det är vad jag kommer ägna mig åt ikväll hade jag tänkt :)

Måste ju även skryta lite och berätta vilken fin frukost min lillasyster fick på sängen när hon fyllde år :P Jag gick upp och gjorde pannkakor till henne när hon sov ;) och en smörgås och ett stort glas med Oboý, Det var väldigt uppskattat :)

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0